Rabu, 14 Januari 2009

THE MOMENT


hehehehe x dapat masuk majalah create sendiri pun orait gak kan, gambar tu saya amik masa saya uat reunion ngan dak kolej dulu (KOLEJ SHAHPUTRA).

Well masa 2 ktorg dinner kat Restoren kawan ktorg kerja, nama Restoran tu Shook dekat BB tau, so klu korang nak tau makanan dia mmg best so rege pun best gak la, tp yang best sbb dpt kumpul balik mcm dl n share2 citer, tempat lepak kt org of course la kat umah aku kat Pandan Jaya tp dah bekas sbb skang dah stay kat Shah Alam. Well 2lah kenangan yg paling manis, lepas dinner der sesi karaoke kat KTV BB, best sgt2 lepas semua tension time tu. So kenangan2 tu aku abadikan kat cni to all my frenz thanks a lot sbb bg komitmen time tu, tuk Siti Hadijah (Ct Kt), Ruzaimah (Zai), Siti Aizura (Zura), Nor Nafisah (Fifie) yang ೨ org sebenarnya aku x ingat full name dorg tp short pun shortla jnji aku ingat, nama dorg Azah n Amy, aku harap korg pun xkan lp kenangan ni ek. Di kesempatan ni aku nak ucapkan tahniah kat Ct 20hb hr ೨ dah sah bergelar isteri kpd Jaa (her husband) so tahniah la lps ni cpt2lah timang anak lak yer. so tuk Azah bl lg nak timang anak x dgr story pun dr ko hehehehehehe. Gambar di bawah ni aku attach tuk
tatapan korang ek.

Gambar sebelum we all have dinner...i miss this moment


Time ni baru jer selesai makan huhuhuhuhu kenyang, memang best


Ni dia sesi berkaraoke bersama teman-teman, mcm best jer masing2 nyanyi yer. xper u all janji happy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan